Šta je važno posle prodaje
Od izuzetnog je značaja da za kupljenu opremu imate i adekvatnu postprodajnu podršku.
Podrška se ogleda u vidu preventivnog servisa uređaja, redovnog održavanja, kao i dostupnosti iskusnih servisnih tehničara za sva pitanja u vezi sa upotrebom kupljene opreme.
Preventivni servis opreme donosi vam značajne benefite. Jedna od najznačajnijih je taj što omogućuje bolje očuvanje i duži životni vek opreme. Vaša industrijska ili laboratorijska oprema će redovnim servisiranjem biti u potpunosti funkcionalna i dostići duži životni vek od onoga predviđenog proizvođačkom specifikacijom.
Smanjuje se i mogućnost pojave sekundarnih kvarova, koji se često javljaju kao posledica zanemarivanja održavanja opreme, a minimizuje se i mogućnost kvarova u toku rutinskog rada. Sve to doprinosi smanjenju ukupnih troškova koji se neminovno javljaju ukoliko se opremom ne rukuje na adekvatan način ili ukoliko se ne servisira redovno. Preventivni servis uštedeće vam novac koji u dugom roku nikako nije zanemarljiva stavka.
Obezbeđujemo podršku za naše klijente tokom celog životnog veka merne opreme
Kako da budete sigurni da će vam serviser biti na raspolaganju uvek kada su vam neophodni servis i podrška?
Servisni ugovori omogućavaju da se isplaniraju radne aktivnosti servisera u skladu sa vašim potrebama i stavljaju vas u prioritetni položaj u odnosu na ostale korisnike usluga. To za vas znači sigurnost da će biti eliminisani troškovi za hitne popravke, jer ćete imati dugoročan plan redovnog servisiranja opreme. Uz redovno servisiranje i pravilno rukovanje opremom od strane vaših korisnika, minimalizuje se potreba za hitnim intervencijama, a samim tim i vaši troškovi. Ukoliko je potrebna hitna podrška, imaćete prioritet zakazivanja, kao i mogućnost ostvarenja popusta na nabavku opreme ili rezervnih delova. Troškovi održavanja mogu se predvideti u budžetu, posebno ako ugovor uključuje klauzulu o produženoj garanciji, što doprinosi optimizaciji troškova. Produžena garancija je dodatna pogodnost koja podrazumeva garanciju ispravnosti funkcionisanja uređaja duže od onog što garantuje proizvođač
Redovno servisiranje opreme predstavlja i svojevrstan oblik kontrole opasnosti na radnom mestu, jer doprinosi sprečavanju povreda vaših zaposlenih zbog problema kao što su neispravni kablovi za napajanje, neispravni izvori napajanja i rukovanje oštećenim uređajima.